Strefa Jasło

Finanse Dom Zdrowie – Informacje

Biznes

Jak organizować bezpieczne spotkania i wydarzenia podczas COVID-19

Gdy zaczyna się ponownie bezpiecznie otwierać, jesteśmy bardzo podekscytowani, aby wrócić do biznesu i ponownie spotkać się z naszymi cennymi klientami i zespołem! Tęskniliśmy za wydarzeniami i nie widzieliśmy uśmiechniętych twarzy i radości rozprzestrzeniającej się między przyjaciółmi i kolegami. Niezależnie od tego, czy jest to kameralny wieczór w domu dla rodziny i przyjaciół, czy piknik na powitanie zespołu z powrotem w biurze, zebraliśmy kilka wskazówek dotyczących zorganizowania bezpiecznego spotkania lub wydarzenia podczas COVID-19, korzystając z wskazówek ze stanu i CDC . Stosujemy te same wskazówki, aby kierować naszymi zasadami działania, abyśmy mogli bezpiecznie zebrać się ponownie!

8 wskazówek dotyczących organizowania bezpiecznego spotkania lub wydarzenia

1) Utwórz standardowe procedury operacyjne dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa

W świecie COVID-19 standardowe procedury operacyjne (SOP), które nadają priorytet zdrowiu i bezpieczeństwu, są absolutnie krytyczne – nawet w przypadku wydarzeń towarzyskich! Kilka zalecanych SOP to:

Stałe mycie rąk – ustaw dodatkowe stanowiska do mycia rąk wokół miejsca, do którego mają dostęp goście i personel.
Środki ochrony osobistej (ŚOI) – kluczowe znaczenie ma upewnienie się, że wszyscy mają na sobie maski. Niektóre firmy zaczęły nawet dostarczać pracownikom markowe maski dla zabawy przygotowując catering konferencje.
Dystans społeczny tam, gdzie to możliwe – jeśli nie jest to możliwe, obowiązkowe.
Dezynfekcja powierzchni – przed, w trakcie i po imprezie powierzchnie silnie dotykane, takie jak strefy obsługi i stoły dla gości, należy odpowiednio zdezynfekować.
Ograniczanie liczby osób w toalecie bez dotykania środków do mycia rąk.
Czyszczenie wszystkich powierzchni na imprezie

2) Staranny wybór miejsca

Wytyczne CDC są stale aktualizowane w miarę postępu w odzyskiwaniu COVID-19 w całym kraju. Kluczowe jest przestrzeganie najnowszych wytycznych dotyczących pojemności wydarzeń opracowanych przez stan i CDC. Jeśli to możliwe, w tym czasie zdecydowanie zaleca się korzystanie z plenerów i miejsc na świeżym powietrzu. Nasz zespół ekspertów jest również tutaj, aby pomóc i doradzić w sprawie najnowszych wytycznych i miejsc montażu.

3) Bądź kreatywny dzięki układom wydarzeń

Po wybraniu idealnego miejsca musisz pomyśleć o ustawieniach miejsc siedzących. Układ wydarzeń podczas COVID-19 będzie wyglądał inaczej, ale to nie jest złe; po prostu pożyczy bardziej kreatywne rozwiązania! Pomyśl o rozstawionych strefach wypoczynkowych na zewnątrz, ograniczonej liczbie miejsc siedzących do bardziej intymnych rozmów podczas rund, pochylonych ustawieniach siedzeń, tak aby nikt nie stał bezpośrednio przed drugą osobą, rodzinach siedzących razem na imprezach towarzyskich i nie tylko. Widzimy wiele nowych rozwiązań dotyczących układów wydarzeń, którymi nie możemy się doczekać, aby się z Tobą podzielić!

4) Komunikacja jest kluczowa

Ostatecznie plany i procedury dotyczące wydarzenia nie są przydatne, chyba że zostaną skutecznie przekazane przed wydarzeniem zarówno pracownikom, jak i gościom. Oznakowanie jest krytyczne, z dużą liczbą oznakowań zachęcających do dystansowania się od ludzi i skutecznych sposobów noszenia środków ochrony indywidualnej. Pomocne jest również umieszczenie znaczników odstępów w miejscach takich jak linie bufetowe i toalety.

CDC ma świetne repozytorium oznakowania COVID-19 , które możesz wykorzystać podczas swojego wydarzenia.

5) Dostosuj ramy czasowe wydarzeń

Osie czasu mają kluczowe znaczenie dla każdego wydarzenia, ale szczególnie podczas COVID-19. CDC zaleca korzystania twórczych harmonogramy-można rozłożyć przybyłych gości z godzinie przyjazdu w celu zapewnienia odpowiedniej temperatury i pokazy mniejsze obłożenie w miejscu. Jedyne, czego chcesz się upewnić, to poinformowanie gości, jak ważne są godziny przyjazdu, dzięki ulepszonym środkom bezpieczeństwa.

6) Rozważ rozwiązania hybrydowe

Nie każdemu od razu przydadzą się wydarzenia i to jest w porządku. Jednym z rozwiązań, które przyjęło wiele firm, jest hybrydowy model ich spotkań i konferencji. Dzięki temu rozwiązaniu osoby zdolne i wygodne mogą uczestniczyć osobiście, a ci, którzy nie są w stanie, mogą uczestniczyć z daleka! Wiele firm integruje swoje wydarzenia z aplikacjami mobilnymi od firm takich jak, dzięki czemu mogą angażować wszystkich uczestników cyfrowo, co nie tylko obsługuje opcję hybrydową, ale także eliminuje potrzebę papieru i możliwych zanieczyszczeń na miejscu, ponieważ wszyscy wykorzystują ich własne urządzenia umożliwiające dostęp do treści.

Zabawnym pomysłem, który uwielbiamy, jest wysyłanie pocztą pudełkowego posiłku lub prezentu jako przekąski do tych, którzy są wirtualnie, aby mogli zasmakować trochę wydarzenia zza ekranu.

Pakowane lunche dla biur i pracowników

Podczas gdy większość myśli, że taniec jest warunkiem dobrej zabawy, to nie na tym zabawa musi się kończyć! Dystans społeczny mógł na razie osłabić linię conga, ale istnieją inne sposoby, aby zabawiać gości zarówno w otoczeniu towarzyskim, jak i korporacyjnym. Pomyśl o zespole grającym covery na żywo, komikiem, który wywoła uśmiech na twarzach uczestników, pokazie tańca kulturalnego pasującego do Twojego tematu (luau na świeżym powietrzu z tańcem hula, ktoś?) Lub magika, który sprawi, że Twoi goście będą zgadywać. Na imprezach jest tak wiele możliwości zabawy na dystansie towarzyskim!

8) Poznaj innowacyjne opcje kulinarne

Każde wydarzenie będzie miało swoje unikalne wymagania, ale pracujemy z rodzinami i zespołami nad tworzeniem menu, które jest pomysłowe w sposobie, w jaki serwujemy pyszne dania, zachowując przy tym nową normę. Na razie unikamy samoobsługowych stacji lub wyświetlaczy, aby ograniczyć interakcje społeczne i wielokrotną obsługę żywności. Centralizując obsługę lub dostarczając indywidualnie pakowaną żywność i napoje, ograniczasz możliwość zakażenia.

Kilka opcji kreatywnych, które ostatnio wykonaliśmy, to:

Lunch w pudełku na spotkania na miejscu w biurach
Pikniki, podczas których Smakowita obsługa serwuje dania na zamówienie dla każdego gościa prosto z grilla
Bufety lub stacje, w których obsługa Smakowita obsługuje każdego gościa indywidualnie
Świeże burgery z grilla i potrawy z grilla

Jednak kreatywne opcje kulinarne nie są tam, gdzie się kończy. Następnie chcemy podzielić się tym, jak nasz zespół https://www.zoltazyrafa.pl/ bierze pod uwagę te praktyki, aby pomóc Ci w realizacji bezpiecznych osobistych wydarzeń w przyszłości.

Jak smaczny catering zapewni bezpieczeństwo imprez i spotkań

W  bezpieczeństwo naszych gości i personelu jest sprawą najwyższej wagi. Aby upewnić się, że działamy bezpiecznie z myślą o zdrowiu, wyszliśmy poza ramy i włączyliśmy certyfikaty ekspertów podczas opracowywania naszych standardowych procedur operacyjnych dla wydarzeń po COVID-19. Standardowe procedury operacyjne są aktualizowane wraz ze zmianą wytycznych w naszym obszarze i koncentrują się na promowaniu środowisk, w których priorytetem jest czystość i warunki sanitarne, angażowaniu pracowników w codzienne kontrole stanu zdrowia i kładzenie nacisku na rozważne prowadzenie wydarzeń.

Niektóre podjęte przez nas działania obejmują:

Ulepszone praktyki sanitarne w naszych biurach, kuchniach i na imprezach prowadzonych przez certyfikowanych menedżerów sanitarnych, którzy otrzymali oficjalne certyfikaty w zakresie metod sanitarnych w zakresie zapobiegania COVID-19
Wszyscy pracownicy są zobowiązani do ukończenia klasy sanitarnej ServSafe COVID-19
ŚOI są wymagane dla wszystkich pracowników, gdy dystans społeczny nie jest możliwy
Stajemy się kreatywni w układach wydarzeń, aby promować dystans społeczny i przestrzeganie wytycznych dotyczących obłożenia
Przyprawy są teraz pakowane indywidualnie dla każdego gościa, a nie zbiorowe
Żywność przygotowywana jest na zamówienie przez certyfikowanego sanitariusza

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Bloger, człowiek o otwartym umyśle. Miłośnik sportów ekstremalnych, smacznej kawy i festiwali muzycznych.