Strefa Jasło

Finanse Dom Zdrowie – Informacje

Budowlane

RZECZY DO ROZWAŻENIA PRZED ARANŻACJĄ BIURA

Wyposażenie nowego biura będzie jednym z największych wydatków, za które Twoja firma będzie musiała zapłacić, dlatego ważne jest, aby zrobić to dobrze za pierwszym razem. Od wyglądu biura po dostępne zaplecze, należy wziąć pod uwagę to, co zwiększy produktywność pracowników i poprawi wizerunek marki Twojej firmy.

Planowanie i projektowanie to kluczowa część każdego projektu wyposażenia biura. Musisz dokładnie zaplanować, co, gdzie i jak umieścić rzeczy, aby zmaksymalizować przestrzeń biurową, a także stworzyć projekt, który będzie pasował do wielu różnych aspektów korporacyjnych.

Planowanie to podstawowa część każdego projektu wyposażenia biura. Dobrze zaplanowana przestrzeń biurowa zapewnia bezstresowe środowisko, które docenią zarówno Twoi pracownicy, jak i klienci. Aby sprawić, że aranżacja Twojego nowego biura będzie przyjemna i udana, przed podjęciem decyzji należy rozważyć 14 rzeczy.

Wykończenie nowego biura, bez względu na to, czy będzie to remont istniejącej lokalizacji, czy przeprowadzka do nowego biura, przyniesie Twojej firmie wiele korzyści. Od lepszej wydajności personelu po usprawniony przepływ pracy, lepsze oświetlenie i łatwiejsze przemieszczanie się po przestrzeni biurowej. Są też bardziej oczywiste korzyści, takie jak prezentacja bardziej nowoczesnej przestrzeni klientom i klientom.

Przed rozpoczęciem nowego wykończenia powinieneś wiedzieć, czego chcesz. Zadaj sobie następujące pytania:

  • Dlaczego potrzebujesz firmy fit out?
  • Jakiego rodzaju wyposażenia chcesz?
  • Gdzie będzie twoje nowe biuro?
  • Odpowiedzi na te pytania pomogą określić Twój budżet, czas potrzebny na ukończenie aranżacji oraz dostarczą wskazówek dotyczących wyboru funkcjonalnego i estetycznego.

Planowanie na przyszłość

Twoje miejsce pracy musi odzwierciedlać aktualny klimat Twojej firmy, ale powinno również być w stanie dostosowywać się do przyszłych zmian. Wraz z pytaniami dotyczącymi „ogólnego obrazu” powyżej zapisz odpowiedzi na te plany biznesowe dotyczące „przyszłych kierunków”:

Jak Twoja firma / branża będzie się zmieniać i rozwijać w ciągu najbliższych kilku lat?
Czy Twoja obecna przestrzeń pozwala na rozbudowę firmy?
Jak trendy technologiczne wpłyną na wielkość i kształt Twojego biura?
Czy Twoja przestrzeń jest wystarczająco elastyczna, aby dostosować się do szybkich zmian?
Jeśli Twoje istniejące obiekty są przestarzałe i nieodpowiednie, powinieneś zacząć szukać nowej przestrzeni na swoje biuro. Z drugiej strony, jeśli masz wystarczająco dużo miejsca, ale chcesz unowocześnić środowisko pracy, aby poprawić wizerunek firmy i zwiększyć produktywność, rozwiązaniem może być remont.

POZNAJ SWÓJ BUDŻET I OTRZYMAJ KOMPLEKSOWĄ WYCENĘ

Polowanie na wyceny dotyczące wyposażenia biura jest lepsze, gdy masz już budżet. Chociaż może być konieczne wstępne ustalenie faktów, aby określić przybliżony przedział cenowy wyposażenia, który odzwierciedla Twoje ambicje, ogólnie wiedza o tym, ile możesz wydać, pomoże uniknąć marnowania czasu na kontakt z wykonawcami, którzy nie mieszczą się w Twoim budżecie lub nie są w stanie dostarczyć na oczekiwania.

Elementy do rozważenia w budżecie obejmują:

Koszty związane z przeprowadzką.
Ile i jak długo będziesz potrzebować na przechowywanie sprzętu i wyposażenia.
Ogólny projekt wyposażenia.
Koszty nowych mebli.
Infrastruktura informatyczna i telekomunikacyjna.
Cytaty i obowiązki
Wyceny są ćwiczeniem służącym do zbierania informacji, zarówno dla Twojej firmy, jak i wykonawców zaangażowanych w Twoje wyposażenie. Cytat nie jest obietnicą zaangażowania, więc wykorzystaj go do podejmowania świadomych decyzji. Skorzystaj z list za i przeciw, aby porównać różne firmy i rozważyć ogólny obraz. Jeśli jesteś dobrym kierownikiem projektu, powinno to stać się drugą naturą. Jeśli wykracza to poza twój zakres, możesz rozważyć zaangażowanie kogoś do zarządzania projektem, na przykład z własnej organizacji.

Jeśli zatrudniasz jedną firmę zajmującą się aranżacją wnętrz, oferta powinna zawierać:

  • Opis projektu.
  • Plany techniczne.
  • Dostawa materiałów.
  • Ocena budynku.
  • Zarządzanie projektem i budowa.
  • Upewnij się, że początkowa wycena obejmuje wszystkie możliwe koszty, abyś mógł efektywnie zaplanować budżet na wyposażenie i nie martwić się o nieoczekiwane koszty w kolejce.

Jeśli zarządzasz projektem na miejscu, być może będziesz musiał angażować niezależnych wykonawców na każdym etapie procesu. Będziesz również odpowiedzialny za dostarczanie planów technicznych i ocen budynków wykonawcom na miejscu oraz przejmiesz kontrolę nad procesem, ubezpieczeniem i harmonogramem od początku do końca. Firmy realizujące fit out w biurze mają duże doświadczenie.

BĄDŹ W SYNCHRONIZACJI SWOJEJ MARKI

Projekt biura powinien odzwierciedlać wizję, motta, idee, wartości, kulturę i pożądany wygląd Twojej firmy. Powinien być również rozszerzeniem Twoich materiałów reklamowych i marketingowych (i odwrotnie). Oznacza to, że klienci wchodzą do Twojego biura tak samo, jak przeglądając witrynę firmy lub materiały marketingowe.

Najlepiej zaangażować w ten proces dział marketingu, który prawdopodobnie zna Twoją markę lepiej niż ktokolwiek inny. Rozpocznij współpracę wcześnie i upewnij się, że stworzysz biuro, które odzwierciedla wartości Twojej firmy.

Wraz z rozwojem technologii do punktu, w którym wiele osób może wykonywać większość swojej pracy z dowolnego miejsca, w którym dostępne jest połączenie internetowe, nowe wyposażenie biura może być doskonałą okazją do zmiany układu biura, zmniejszenia rozmiaru lub przeniesienia się z kabin do bardziej wspólnych przestrzeni roboczych .

Gdy niektórzy pracownicy pracują zdalnie w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin, możesz zaoszczędzić pieniądze na całkowitej powierzchni, ale często lepiej jest przerobić tę przestrzeń na sale konferencyjne, obszary klienckie, strefy odpoczynku, a nawet strefę rekreacyjną.

Ile miejsca potrzebujesz dla personelu? W przypadku pracowników biurowych należy pozwolić 6m2 na osobę, aby zachować zgodność z przepisami budowlanymi, ale niekoniecznie istnieje uniwersalne rozwiązanie. Najbardziej rozsądną radą jest mapowanie planów pięter na najbardziej ruchliwe dni. Czy biorąc pod uwagę cały personel na pokładzie i działający płynnie, uwzględniono przejście, sale konferencyjne i strefy odpoczynku? Zachowaj ostrożność, zwłaszcza jeśli planujesz ekspansję w najbliższej przyszłości.

Oceń wykorzystanie przestrzeni

Aby uzyskać równowagę w nowym biurze, musisz dokładnie zrozumieć, w jaki sposób pracownicy korzystają z Twojej obecnej powierzchni biurowej. Przeanalizuj i przeanalizuj następujące kwestie:

Ile czasu spędza się przy biurkach i w salach konferencyjnych?
Jak często używane są kuchnie i strefy wypoczynkowe?
Czy niektóre zespoły mają za dużo lub za mało miejsca?
Czy są obszary, które są nadmiernie lub niedostatecznie wykorzystywane?
Czy jest wystarczająco dużo miejsca do przechowywania?
Czy obecna przestrzeń dyskowa jest za dużo czy za mało?
Czy możesz pomieścić gości w swojej recepcji?
Czy masz zwinne obszary pracy?
Warto przeprowadzić ankietę wśród pracowników, aby Twoje wyposażenie było oparte na praktycznych opiniach. Zapytaj swoich pracowników, co im się podoba lub nie podoba w obecnej przestrzeni, jak uważają, że można ją ulepszyć (pod względem wydajności i produktywności), a także ogólne dodatki do biura, które chcieliby zobaczyć.

PODĄŻAJ ZA TRENDAMI W PROJEKTOWANIU BIUROWYM

Przed zleceniem projektantowi wnętrz będziesz chciał zapoznać się z najnowszymi trendami w projektowaniu biur, aby mieć dobre pojęcie o tym, czego chcesz i jak wpłynie to na produktywność w miejscu pracy. Biuro na planie otwartym jest nadal popularnym układem, ale nowe projekty koncentrujące się na dostosowaniu grup roboczych, zespołów współpracujących i pracy zdalnej zyskują popularność w bardziej przyszłościowych miejscach pracy.

Rozważ niektóre z następujących trendów.

Ruchome biurka: Wysoce dochodowa firma programistyczna, , daje wszystkim swoim pracownikom biurka na kółkach, aby mogli konfigurować i pracować tam, gdzie potrzebują, z kim chcą.
Biurka stojące: Wykazano, że rozkładane biurka stojące oferują radykalny wzrost wydajności i zdrowia.

Naturalne materiały i wykorzystanie światła dziennego to trendy promujące dobre samopoczucie w biurze.
Przestrzenie wielofunkcyjne zastępują kabiny. Ławki i wspólne przestrzenie promują współpracę i zaangażowanie między biurami.
Inne modne projekty biurowe obejmują tworzenie ciepłej, atrakcyjnej i zachęcającej części biznesowej, holu i wejść do budynku. To pierwsze obszary, które zobaczą potencjalni klienci, więc chcesz, aby wywarli na nich trwałe wrażenie.

Bloger, człowiek o otwartym umyśle. Miłośnik sportów ekstremalnych, smacznej kawy i festiwali muzycznych.